7 mars 2012

Just idag är jag INTE stark...

Fy vad det är synd om mig idag..

Jag kunde inte sova i natt, jag frös och  hade ont i kroppen, jag spenderade hela natten sådär halvsovande, man tror att man är vaken men plötsligt vaknar man och inser att man nog ändå sovit fast inte har man blivit piggare inte...

06,45 ringde väckaren och termometern visade på 38,5, inte undrapå att jag kände mig döende..

Tur att jag hade möjlighet att lämna barnen på fritids och dagis idag, inga barn skall behöva se sin mamma så ynklig som jag är då jag har feber..

Just idag är jag inte stark, just idag vill jag att min man skall vara hemma, just idag är jag jätte sjuk... stackars, stackars mig :-(

Hade jag haft samma sätt att prata på som lillan idag så hade jag sagt; "Jag varm, ajaj min huvud. Jag ledsen i min hus. Synd mig!" *tillgjorda snyftningar*

Nu skall jag sova en timme.. och vakna som en ny människa! (det är planen iaf)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar