4 mars 2012

söndags film och måndags bio!

Nu har lugnet lagt sig över huset, klockan är 19:36 och snart skall vi avrunda veckan med att se Conan the barbarian (för att jag är kär i Jason Momoa och av ingen annan anledning än det).

Just då denna film kom så hade aftonbladet en liten träningsspecial där rubriken löd ung. "vill du ha Conans kropp?" också var det då olika rörelser man skulle göra för att börja se ut som honom (undrar vilka typ av träning som krävs för att få en att bli 193cm lång?) jag läste inte så noga hur detta skulle gåtill dock... Hade å andra sidan artikeln handlat om hur man fått Jason, alltså en liten kurs i hur man lockat till sig och sedan hur man skulle behålla Jason själv, så hade jag läst lite mer noga.. (kanske hanns fru och min man hade haft åsikter om detta? det lär vi aldrig få veta).

I morgon kommer vi sedan att inviga sportlovsveckan med ett biobesök, mesterkatten, i 3D. Den filmen har jag verkligen längtat efter att se, jag har större förväntningar på den än på Conan, det enda tråkiga är ju att man måste se den på svenska då man har barnen med sig, jag får nog hyra den sedan och se den på originalspråket med Antonio Banderas som katten.

(nu är klockan 20:11, detta inlägg har uppenbarligen tagit väldigt lång tid att skriva, det kan man inte tro då man läser det va?!)

Trotts lite små motgångar i bilvärlden denna vecka så känns det ändå som att det är en trevlig vecka som avrundas nu och läggs till arkiven!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar